Egy szervezet sikere számos tényező függvénye. Például a szervezetben dolgozó munkatársak közötti kommunikáció, a csapatmunka hatékonysága, a konfliktuskezelés egyaránt hozzájárulhat a szervezet hosszú távú sikeréhez, vagy éppen kudarcához.

Főleg a nagyobb létszámú szervezetek esetén jöhet el a pillanat, amikor érdemes a szervezetfejlesztést komolyabban venni, mielőtt kicsúszna a vezetők vagy a tulajdonosok kezéből az irányítás.

A Learning Innovation főleg humán területen tevékenykedő vállalkozás, melynek egyik szakterülete a szervezetfejlesztés.  Diagnózis alapú, interjúkkal alátámasztott módszertannal dolgoznak, és komplex megoldásokat alkalmaznak a vezetőfejlesztésben. Fontosnak tartják a fenntarthatóság kérdéskörét is. Sablon megoldások helyett pedig személyre szabott, ügyfélközpontú megközelítést alkalmaznak a szervezetfejlesztés során. Olyan stratégiai szintű megoldásokat alkalmaznak, amelyek elősegítik a kiegyensúlyozott munkahelyi légkör kialakítását és a munka-magánélet egyensúlyát is.